.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقدیر نماینده ولی فقیه از عملکرد بنیاد شهید

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر تقویت باورهای دینی و ارزشی در بین جوانان اظهار داشت: عملکرد بنیاد شهید در نشر ارزشهای ایثار و شهادت ستودنی است.

آیت الله نورالله طبرسی در دیدار مسولان بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در ساری گفت: برای تاسیس بنیاد شهید در گذشته زحمات زیادی کشیده شد و امروز باید همانند گذشته در کنار انقلاب و رهبری برای خدمت به ایثارگران تلاش کرد.
وی خاطر نشان کرد: حیات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور زمانی ادامه خواهد داشت و پایداری خود را حفظ می کند که در سایه مقام معظم رهبری و خون شهداء ارزش جهاد و ایثارگری را فراموش نکنیم.

وی تصریح کرد: خط انقلاب شعار دادن اسلامی نیست بلکه انجام ارزشهای اسلامی و اجرای فرامین رهبری و ایثارگری در راه اسلام است.

طبرسی اظهار داشت: جانبازان و ایثار گران سند زنده خیانت مستکبران و ظالمان به کشور ایران هستند و باید برای رفاه این جهادگران عرصه ایثار و شهادت و خانواده های آنان تلاش کرد.

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران یادآور شد: ایثار و شهادت از منظر اسلام از بهترین کارها بوده و برای انسانها چه کاری بهتر از این که برای انسانهای شریف و جهادگر کار انجام داد و برای احیای فرهنگ ایثارگری و ارزشهای اسلامی باید به روز شوید.

وی خاطر نشان کرد: مسلمان واقعی کم پیدا می شود همانند سران کشورهای عربی که کشور خود را کشوری اسلامی می دانند مسلمان نیستند بلکه به صورت جغرافیایی در کشور اسلامی زندگی میکنند و شهروندان خود را به گلوله می بندند بویی از اسلام نبرده اند.

طبرسی اذعان داشت: انقلاب ایران طاغوتگرایی را از بین برد و باید بی حجابی را که طاغوت فرهنگی است از بین ببرد و تا طاغوت فرهنگی از بین نرود جامعه ایده ال نخواهیم داشت.

حمید علی صمیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیزبا اشاره به اینکه مازندران در دوران دفاع مقدس و انقلاب، 10 هزار و 400 شهید تقدیم اسلام کرده است گفت: 30 هزار و 566 جانباز و دو هزار و 384 آزاده و 310 مفقود الاثر در مازندران شناسایی شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.